Ilmaiset postit yli 150€ tilauksiin

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 5.5.2021 alkaen.

BEAUTY FOR ASHES VERKKOKAUPPA


Kauppa myy tuotteita kauneusalan yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

www.paytrail.com 

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Beauty for Ashes
Rättijärvenkatu 12
53300 Lappeenranta

+358442493785
info@beautyforashes.fi

https://www.beautyforashes.fi


Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty. Mikäli valitset toimitustavaksi nouto, olemme sinuun yhteydessä milloin tavarat on noudettavissa varastoltamme.

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme ovat 1-3 arkipäivää. Kello 14 mennessä tilatut tuoteet postitetaan samana arkipäivä, ja klo 14 jälkeen tehdyt tilaukset postitetaan seuravaana arkipäivänä.

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Teillä on oikeus peruuttaa tämä sopimus 14 päivän kuluessa syytä ilmoittamatta. Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla). Voitte käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen peruuttamisajan päättymistä.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.
Teidän on vastattava tavaroiden palauttamisesta johtuvista välittömistä kustannuksista. Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Reklamaatiot:

Kaikki reklamaatiot hoidetaan sähköpostitse.
Mikäli asiakas löytää viallisia viuhkoja paketista,ja hän haluaa reklamoida tuotteesta, asiakkaan on laitettava sähköpostilla viestiä.

  • Asiakkaan velvollisuus on selvittää kuinka paljon (joko määrällisesti tai prosentuaalisesti) viallisia viuhkoja on.
  • Mikäli viallisia ripsinauhoja/viuhkoja on suurin osa, on tuote lähetettävä meille, jotta voimme todeta tuotteen itse olevan viallinen. Jos todennamme kaikki/suurimman osan olevan viallisia, lähetämme sinulle uuden rasian korvauksena.
  • Muutaman ripsinauhan ollessa viallisia, emme korvaa koko rasian hintaa asiakkaalle takaisin.
  • Jokaisen reklamaation käsittelemme yksilöllisesti.

Kaikki valmisviuhkamme tehdään tehtaalla käsityönä. Valmisviuhkoissa voi tämän vuoksi olla tietynlaisia poikkemia, koska ne tehdään käsityönä. Yleisin poikkeama voi olla tyviosan kiinnityksessä, tällöin viuhka ei kestä kasassa. Mikäli huomaat ripsinauhoissa poikkemia, niin pyydämme sinua lähettämään kuvan viallisista ripsinauhoista ja arvioimaan prosentuaalisesti tai laskemaan, kuinka moni viuhkanauha on viallinen. Muutaman nauhan tähden, emme korvaa koko rasian hintaa, vaan jokainen reklamaatio käsitellään yksilöllisesti ja korvataan sen mukaisesti. Mikäli jostain syystä kaikki olisivat viallisia, niin tällöin pyydämme sinua lähettämään viallisen rasian meille takaisin, jotta voimme todeta vian itse ja korvata sinulle rasian lähettämällä uuden takaisin. Meidän 1000 viuhkan rasioissa on keskimäärin 2% enemmän viuhkoja kuin 1000 kpl. On
mahdollista, että joissakin harvoissa rasioissa voi olla vajaa tuhat. Mutta mikäli tilaat meiltä jatkuvasti ripsiä, saat joka tapauksessa 2%
enemmän viuhkoja kuin tuhat.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit